Nu kan det bli sommar!

Jag har nämligen köpt och monterat ihop en grill till mitt eget hushåll så nu får det bli sommar så att den kommer till användning! Det är inget kul att grilla när det är kallt och regnar!

Hade lite tur idag dessutom, behövde klippa gräset och när det var klart så tog det två minuter och sen öppnade sig himlen och regnet fullkomligen strilade ner.

Annars har dagen bestått i att sitta hemma och plöja tentalitteratur och sitta på höskolan och lyssna på repetitionsföreläsning av allt, och då menar jag precis allt, som gåtts igenom under de 24 tidigare tillfällena. Han nicka till både en och två gånger även om det var superviktigt att lyssna, vad tror de om oss, vilken människa tål 200 powerpoint bilder och en massa malande under drygt tre timmar i sträck? Inte jag iaf!

Kvällen ägnades åt att jaga boll och höra tjat om att engagemang och koncentration är a och o. Upp på tårna så ni är mjuka och redo när bollen kommer! Det var dagens mantra på dagens träning.
I morgon kommer träningen säkert att fokusera på fredagens viktiga derby mot Jula. Jag börjar redan bli sugen och laddad för det och då är det nästan 70 timmar kvar till avspark. Det kan nog spruta adrenalin ur öronen på mig på fredag, det är bara att se till så att det blir en bra nivå så man sköter sig och inte gör något dumt på kuppen!


Nu blir det till att slappa och i morgon har böckerna återigen hög prioritet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0