sjukt uttråkad!

Det är vad jag är just nu! Har absolut ingenting att göra ikväll. Kan ingen förbarma sig över mig så jag slipper ruttna inifrån av uttråkning?

Dagen har annars varit bra. Det blev lunch på Luna tillsammans med morfar och sen hem i solen. Det var kanonskönt och jättefint väder hela eftermiddagen. Att jag dessutom han läsa en hel del microeconomi gjorde inte saken sämre, akta dig vad effektiv jag var! Han bli lite brun och grunda för att kunna bli ännu mera brun framöver här om det är bra väder. Det bar även av upp på stan för att fixa lite, bland annat så är syrrans studentplakat beställt och det kan bli kul å se hennes min när hon får se det! Det kan bli ett ögonblick att minnas i lång tid fram över!
Sen är jag rikgtigt nöjd med att jag lyckades att veckohandla för summan av hela 7 kronor den är veckan, 1 liter mjölk är allt jag har behövt och behöver köpa den här veckan!

Men nu får det allt ta och hända något för jag har så vansiinigt tråkigt så det finns inte! Att en tisdagkväll kunde vara så tråkig hade jag noll koll på!
Blev så sjukt sugen på att åka till thailand när jag låg och solade så jag fick trösta mig med att laga thaimat till kvällsmat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0