Stress stress å åter stress


Kavaj är klädseln som gäller när man går på möten i jobbet!

Idag har det varit stressig precis hela dagen, var på jobbet på förmiddagen och hade massor av arbete att göra, en hel del av det ligger kvar på skivbordet i väntan på att bli gjort. Lunchen kastades ner i magen i en farlig fart och efter den satte jag av i full kareta mot eftermiddagen möten. Ganska kul sådana faktiskt idag men när de var slut så var det hem snabbare än blixten och ladda i lite mat i magen innan det var samling med Weimer i fotbollen för att möta Hällekís hemma.
Matchen gick väl sådär..stryk med 4-2. Vad ännu värre är att jag har dragit på mig någon diffus muskelskada. Coach kände och klämde på mitt onda lår och konstaterade att den kan vara krampkänning, nån bristining eller någon liten sträckning. Linda hårt, vila och ring massören så du får en tid där snarast möjligt. Å vad gör massören när man ringer till karln då? Jo han är bortrest och kommer hem tidigast lördag förmiddag, - å varför ska det vara bra då?
Jag har bestämmt att mitt lår håller till spel på lördag, men innerst inne så är det nog lite tveksamt men vi får se vad tiden ger det! Nu sitte jag på soffan i alla fall med ett hårt lindat lår och kikar på hockey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0