Ultra power tenta plugg

Det är det som gäller nu! Tentaplugga järnet!
Efter måndag ska jag lägga undan  Phillip Kottler och hans Marketing Management för en lång lång tid framöver. Då är marknadsföring 1A slut
På torsdag kan Case ta och stoppa upp sin Principles of Economics nån stans! Jag ska nog aldrig   mer läsa nationalekonomi tror jag å det bestämdaste!
Men detta är under förutsättning att jag klarar tentorna förståssss.......Men kuggar jag är det tentorna det är fel på! Inte MIG! För så här mkt har jag nog aldrig tentapluggat förut, inte ens till makron som det kändes som jag fick magsår på. .
Så det här borde gå vägen men man ska aldrig säga aldrig och går man dit stensäker så går det säkert åt h-vete.

I morgon ska jag iväg och klippa mig, det ska bli intressant, vet inte vad jag vill ha för frisyr, försätta spara lite lockar eller klippa kort? det är frågan. Sen är det altid trevligt att klippa sig, det gör man nämligen hos "extra" mamma Carina. Hon är nog lite som en mamma för de flesta som känner Erik, en av mina bästa polare, riktigt väl tror jag. Att sitta där misstänker jag är typ som att bika sig i kyrkan ich då lär det ta en stund i morgon:P

Efter det ska jag fortsätta med mitt ultra tenta pluggande samt sticka iväg till jobbet på eftermiddagen och ut till Lyrestad för träning och matchgenomgång inför fredagens match på kvällen.

Nu ikväll ska jag jäsa på soffan och känna mig duktig för att jag har pluggat som en stolle i 2 veckor nu och ska fortsätta ett par dagar till samt att jag tvättat, klippt gräs och dessutom hunnit med ett kort men intensivt fyspass och rehab träning för axeln som inte vill läka, blir lite trött på den men men...

Nu är det champions leauge final mellan Manchester United - Barcelona som gäller för hela slanten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0