Uppskattar inte kvällsmöten.....

Fy fasen för möten med jobbet kvällstid!

Det var bolagstämma igår kväll med jobbet, det drog ut på tiden kan man säga, Det var inte helt lätt att förklara varför vårt resultat var som det var.....Det var inte lysande precis,

Sen när jag kom hem sent om sider så kunde jag inte sova....Blir vansinnig ibland. Låg nog och vred mig i sängen som en annan kålmask fram till bortemot en halv tre eller nåt innan jag somnade in. Det var inget kul alls å masa sig upp ur sängen i morse och knata till jobbet. Det hade setat fint med en sovmorgon och ligga kvar i sängen långt in på förmiddagen men det får bli nån annan dag!

Ikväll är det match i fotbollen igen. Hällekis väntar hemma i Guntorp.

Vi avslutar detta med en liten dagens...

Humör: Kasst.... trött och smågrinig samt har för mkt att göra på jobbet, ligger efter  kan man säga....FAN
Väder: Lika kasst det, det regnar, blåser och är kallt
Gör: Jobbar......
Dricker: Kaffe i stora mängder
Dagens lunch: Chili con carnen som blev över igår:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0