Va har du gjort?

Det var frågan som vår naprapat/massör/kiropraktor frågade när han fick känna igenom min kropp idag.
-ryggen är som en utmärkt bilbana för småbarn och ditt vänstra lår är fullt av blödningrester och din högra sätesmuskel är avstäng från kraft! Vad i hela h***vete har du gjort?
- Lirat fotboll och stått på örat!

Sen var det slutdiksutterat och det knäppte och knakade i min stackars kropp en timme lite drygt sen var det klart! Nu känns allt normalt uton axeln som fortfarande inte är bra men det kommer nog ta ett tag trodde den gode Ulf så det är bara att se glad ut. Börjar vänja mig nu med att det känns lite konstigt!

Annars har dagen varit lugn. Storhandlade hemma på Freijs livs vilket var skönt samt låg på sofflocken hos morsan och farsan å pluggade.

Gladast idag var farsran när han kom hem till en färdig middag bestående av fiskgrattäng söm jag lagat. Han blev gladare än en barnunge på julafton, får han ingen mat om inte jag är på besök kanske?

Kommentarer
Postat av: therese

om han får, idag fick han en utsökt kycklinggryta när han kom hem från jobbet!

2009-05-19 @ 22:36:33
URL: http://theresewiktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0