Valborg igår = lugnt idag

Dagens har bestått av att städa och diska hemma i lägenheten efter gårdagens party som utspelade sig där. Det var trevligt och alla kom i den där fina feststämmingen som kan infinna sig ibland! Kul var ordet

Efter en hel del röjande å gled grabbarna och jag ut till Harry ute i lyrestad för att glassa i solen och tutta på en grill för att grilla till lite lunch.

Efter det så var det fotbollsträning. Det var länge sen det var så jobbigt att springa...Frågan är om det en var nyttigt att träna, jag blev trött av bara tanken på att ta en löpning. När man blev tvungen behövde jag vila vid vattenflasken nån hel minut efter för att bli någorlunda "normal" igen.

I morgon ska det liras lite golf med far, rasmus och robin på dagen och till kvällen är jag öppen för förslag!
Någon som har något trevligt på G? Jag är sugen på att gå ut och käka, nån mer som känner för det? Partaja med utgång är förresten uteslutet så det förslaget behöver inte komma in ensingång då vi har match på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0