Varför?

Hade planer på att klippa gräset i eftermiddag. Vädret var soligt och kanon för gräsklippning när jag gick upp i morse, men sen dröjde det två timmar, himmelen blev molning och det började falla något blött ner mot marken. Varför i h-vete ska det regna när jag tänkt att klippa gräs, nu går det ju inte! Attans oxå då måste jag verkligen göra det i helgen, inget regn då tack!

Ikväll blir det till att ta med morfar, som är gräsänkling denna vecka då mormor är på Kreta med syrran, och åka ut till mor och far i lyrestad och grilla lite. Det ska inte bli helt fel, hoppas bara vädret är lite bättre då bara...

Sen har jag en liten fundering....det är ingen som råkar vara duktig på massage som kan få mitt lår i spelbart skick snabbt som ögat? Det är nåt knepigt med det, så väl känner jag min kropp så jag vet det...

Vi tar en dagens på det va?

Humör: Bra fakstikst, de är ju fredag idag!
Väder: Sol och fint i morse, mulet och regn nu
Göra idag: Plugga, gå på föreläsning och sen fredagsslappa
Äta: Lunch korvstoganoff Middag Grillat hemma hos far å mor
Dricka: Vatten, vi har ju match i morgon
Se på tv: Hockey semifinal i vm eller så ska det låta
Läser: Principels of Economics, skiträlig bok om microekonomi
Längter efter: Många olika saker men vi kan börja med lite sol och värme tack, sommar är ett annart ord för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0