Vissa dagar begriper jag ingenting....

Just nu begriper jag ingenting av någonting tror jag.....Sitter på jobbet och sammanställer fakta ur en finansanalys som jag ska presentera om nån vecka. Jag har ingenaning om vad det ska vara bra för, faktan som kommer fram berör inte oss ändå! Det är rena grekiskan för mig som är insatt i siffrorna och orden å hur ska då en oinvigd kunna få ut något av det hela. Det kommer bli som vanligt med nickar, suckar och jaja sen avslutas det hela med ett bombardemang av frågor i stil med vad menar du där och framför allt
-vad tycker du vi ska göra?

Sånt hatar jag....Hade jag varit på det klara med vad vi ska ta oss till med finanserna hade jag varit stenrik!
Ibland tror jag att man skriver och presenterar saker bara för den goda informationsflödets skull!

Men nog med jobb nu!

Ikväll är det test av skadade kroppsdelar för att se om det håller för match i morgon eller ej. Hoppas och tror att det borde gå men ska känna efter så man inte riskerar att det blir värre så jag missar fler matcher i onödan precis. Man har ju bara en kropp tyvärr och reservdelar är inget som säljs på ICA precis :P Men tejp och voltaren brukar kunna lösa bekymmer tycker jag men vi får se om vår masör/naprapat är av annan åsikt...Det är bestämmt att han måste ge klartecken för att jag ska spela för både han och coach vet att jag nog gör ett försök även opm jag inte är i skick till det egentligen. Men ska nog klara det med så det blir lir i morgon.

Sen ska jag och farsan iväg på vansinnestripp.....Puttgarten tur och retur med buss på 22 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0