Snart så

Ikväll skall de sista sakerna flyttas ur Saras lägenhet i skövde och vi ska flyttstäda den. Ska bli skönt att bara ha "ett" hem att bo i, ha prylar i och framför allt betala hyra för. Livet som sambo är lite annorlunda mot det som singelkille men bra mkt trevligare och roligare.

I helgen är det julskyltning i stan men jag har lite svårt att nå minsta lilla julstämning när det är 10 grader varmt ute och blåser snålt i slutet på november. Tror dock att det skulle bli lite kallare till helgen.

Lyckligaste stunden på länge var nog när sara hittade en omkopplare till tv:n som gjorde att mitt gamla 8:a bitars nintendo började fungera igen. Det var en glädjens stund vill jag lova!

Nu längtar jag till att det blir vinter och kallt så vi sliper att träna barmark till bandyn för det är inte så jävla kul precis att kuta runt på grusplan när man vet att alla andra lag i serien tränar på is. Sen vill jag gnälla lite över att när  vi väl får spela på stor is så är isen som en jävla puckelpist och det går inte att bedriva nån vettig träning, jag blir trött på sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0