Boka Tid!

Vill ni träffa mig just i dagarna så gör ni bäst i att slå en pling och boka tid.....
Så får vi se om jag har tid för det är mkt nu, fullbokad typ jämt men det är gött så vet man att tiden går!
Idag är det skola, jobb och dubbelträning...

Har tröttnat så enormt på mediernas exponering av svininfluensen, hörde igår en ärlig doktor som fick frågan om hur mkt farligare den är en en vanlig influensa? Inte ett skit! Svarade doktorn, den är precis lika farlig som en vanlig influensa så nu vill jag inte höra något mer tjat tack! Blir jag sjuk så blir jag sjuk och det är inget att gå runt oroa sig för för då om nån gång lär man bli sjuk!

Så media SLUTA TJATA om denna influensa som är precis lika farlig som influensan brukar vara och hir uppmärksammad är den varje år? Ne just det inte särsklit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0