Förlåt!

Den som känner sig träffad av det som följer ska se detta som en ursäkt!

I eftermiddag så blev vår vår lektion flyttad och jag lovade att umgås med sara då hon ska resa bort i helgen. När vi varit ute och ätit god mat så gick vi hem och skulle umgås hela eftermiddagen. Då läser jag vår uppgift som vi har i skolan och blir helt uppslukad, ringer min kompis som jag jobbar tillsammans med på den och vi sätter oss hemma hos Sara och råplöjer verkligen i uppgiften. Jag missade totalt självklart att tiden gick och vad jag lovat Sara.

Förlåt för detta älskling! Älskar dig så mkt så det finns inte! Tyvärr är jag sån att blir jag engagerad i någonting tar det ofta överhanden!

Hoppas att du får en underbar helg dit du ska och att brölloppet du ska på blir fint! Kommer längta massa efter dig och ser redan fram emot söndagkväll när du kommer  hem

Älskar dig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0