Fredag, snart helg

Helgen närmar sig med storm steg nu när klockan är snart elva såhär på fredagen. Denna veckan har varit minst sagt lite körig så det ska bli skönt med helg. Egentligen har jag inte tid att bara droppa skolarbetet utan borde jobba en hel massa med det i helgen för att ta igen det jag inte gjort under veckan men det får vara för efter denna vecka som har inneburit en hel del mer jobb än vad som var tänkt etersom en kollega varit sjukskriven för att han varit sjuk så har jag fått springa på kurs och lite annan.

Helgen skall börjas lite i förtid redan kl 12 idag då jag stämplar ut från jobbet för att gå hem och fixa lite mat till mig och min käresta! Sen skall vi fara till mor och far för att hjälpa farsan att lasta lite prylar som skall köras till en auktion med saker från huset, är det nån som vill köpa ett hus i lyrestad förresten så är mor och fars till salu! Sen ikväll så skall jag och min kära sara skämmas bort av mina föräldrar som tack för att vi hjälper dem med en festmåltid! Tackar för det!

I morgon skall det liras fotboll mellan Elless och Weimer samt att vi skall ha en gemensam trivselkväll och lagfest efter det! Kommer nog bli mkt roligt tror jag!

På söndag får vi se vad krafterna räcker till.....

Det skall vara kanonväder i helgen och det skall jag se till att njuta av! Gör det ni med sp hörs vi efter helgen eller så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0