Mycket nu

Hej igen! Jag lever, det lovar jag...

Har bara varit en hel massa saker hela tiden ny med jobb, skola, bandy, fotboll, fritid, och allt annat som har hänt och då får internettiden minskas och då hinns det inte med att bloggas varje dag.

Skolan har i var fall kört igång för fullt och nu studeras det juridik och ekonomistyrning för fulla segel. Två rätt så intressanta kurser måste jag erkänna.

Sen har Elless kört igågn på isen under pövens fana och det är spännande och riktigt kul, han drillar oss hårt och jag tror att vi kommer ha ett helt ok lag när serien kör igång även fast det på pappret inte är särsklit namnkunnig på så många håll.

Sen är det en hel del annat på G i mitt liv just nu. Gjorde om en del i lägenheten i helgen med prylar hemifrån mor och far. De har flyttat nu och det känns både bra men samtidigt lite konstigt att de inte bor kvar i mitt barndomshem. Nu kommer man inte hem på samma sätt när man inte har sitt eget rum kvar utan nu känns det lite mer som om man är på besök då man inte vet vart alla saker har sin plats och att man inte sover i sin gamla säng utan på soffan i vardagsrummet......

I fortsättningen så ska jag försöka att hinna med att blogga lite oftare iaf så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0