Omväxling förnöjer!

Vi Spelade match i måndagskväll mot OBK:s p18....Det var jämt typ 5 minuter sedan var vi tämligen överlägsna dem så det var knappt kul ens....

Tisdagen trodde jag skulle tillbringas i stillhet och ro på kontoret på jobbet men ack så fel jag fick, när jag kom till jobbet så blev det till att fara till skövde för att gå på utbildning och hund å katt försäkring. Min kunskap om djur är för att inte överdriva ganska så knapp. Men jag lärde mig massa nyttiga saker som kan vara bra för att få frlängning på arbetet, läs att jag kan en massa saker som ingen annan kan!

Men det är jobbigt att vara på kurs.... Man sitter still en hel dag och så äter man varannnan timme och det är inte nyttigaste kosten utan bara en massa godsaker, bakverk och smaskig mat.......

Sen var det direkt vidare till ekonomistyrninglektion som lika gärna hade kunnat kvitta innan det var hem en kort sväng för att kasta i sig maten och springa tillbaka till JÖKEN som var mkt intressant och föreläsaren var super faktiskt!

Sen så unnade jag mig en glass på vägen hem!

Livet är allt bra gött ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0