Varför i h****vete?

Hade övning i skolan igår som jag tyckte var både korkad och onödig, då vi lärde oss en metod och sak som är föråldrad och då kunde inte jag med min stora trut vara tyst! Jag var giveetvis tvungen att fråga varför vi skulle lära oss att göra på ett felaktigt sätt som inte var aktuellt idag i och med att jag jobbar med precis det vi lärde oss så vet jag hur det fungerar i praktiken.

Jag fick svaret att vi lär oss och gör så hör nu bara för att ni ska tycka det är svårt och blir enklare i verkligheten....
Jaha tänkte jag vilken skit...Sen förklarade jag hur vi och andra företag gör idag och då såg vår föeläsare/övningledare glad ut och konstaterade att visst är det enklet!
Jojo men ska nån vilja jobba med detta eller läsa mer om det så är det väl bättre att lära oss som det är nu och inte som det varit?
Förvisso ja men...nu är det så här vi SKA lära oss det så slutpratat om det


MEN VA FAN! JÄVLA HÖGSKOLEVÄSEN tänkte jag......

Annars har dagen varit bra! Har varit både is skolan och på jobbet och fått massa bra saker gjorda!

Ikväll är det mätning av lägenhet inför tapetsering som står på schemat samt att kika på sverige som förhoppningvis ska ge malta en lektion i hur man lirar fotboll!

Till helgen är det sista km:et som junior på golfbanan och hur det slutat står skrivet i stjärnorna....Vinst är inte troligt känns det som men man ska aldrig säga aldrig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0